Nejčastější dotazy

DORUČENÍ

Do kolika dnů obdržím stromeček?

stromek bývá doručen z pravidla do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V den doručování zásilky obdržíte sms zprávu od kurýrní společnosti, v níž bude upřesněn čas doručení. V uvedeném čase Vás bude kurýr telefonicky kontaktovat.

Co když mi nevyhovuje den, nebo místo doručení stromečku?

V takovém případě můžete zavolat na telefonu číslo, ze kterého vám byla odeslána sms správa, nebo na číslo kurýrní společnosti a dohodnout si jiné datum či místo doručení.

Jak je vánoční stromeček zabalený?

Všechny vánoční stromky jsou zabaleny v kartonových krabicích, ve kterých vám budou i doručeny.


PLATBA

Mohu stromek zaplatit při přebírání zboží (na dobírku)?

ano, samozřejmě. Při objednávání zboží máte na výběr ze dvou možností: platba online nebo platba na dobírku (až při přebírání zboží).

Je možné platit kurýrovi platební kartou při převzetí zboží na dobírku?

Ano, při přebírání zboží je možné platit i platební kartou.

Je možné platit online kartou ?

Ano, u nás je možne platit online kartou pomocí platební brány Besteron


OBJEDNÁVKA

Jak zjistím, zda jsem uskutečnil objednávku?

po vytvoření objednávky Vám je vždy do pár minut zaslán automatický e-mail o přijetí objednávky. Pokud Vám takový e-mail nepřišel, je možné, že jste zadali špatný e-mailový kontakt, nebo nastala chyba v systému. Pokud si nejste jisti, zda jste objednávku vytvořili, můžete zavolat na naše telefonní číslo:

+420 721 518 094
nebo nám napsat na naši emailovou adresu info@svetstromku.cz

Kdy odesíláte vánoční stromeček?

stromek odesíláme vždy do 24 hodin od obdržení objednávky. Po zabalení a připravení pro kurýrní společnost je zákazníkovi zaslán e-mail o odeslání zboží.

Do kdy je možné si objednat vánoční stromek před Vánocemi?

Poslední den, kdy je možné si vánoční stromeček objednat, je 17.12. 2020 do 23.59 hod., protože kurýrní společnosti v tomto období nezvládají nápor balíků a nám záleží na tom, aby Vám byl stromek doručen do Vánoc.

Jak mám postupovat, pokud chci udělat změnu své objednávky?

V takovém případě nás kontaktujte na náš e-mail info@svetstromku.cz nebo na telefonním čísle +420721 518 094 .


PRÍSLUŠENSTVÍ

Je stojan součástí balení?

Ano, stojan je součástí balení každého vánočního stromku.

Bude mi doručen stromek s kovovým nebo umělým stojanem?

pod každým druhém stromečku najdete specifikaci produktu, kde je uveden i typ stojanu. Umělý stojan bývá součástí balení klasických vánočních stromků a k 3D stromkům bývá obvykle přibalený stojan kovový.

Je možné vyměnit umělý stojan za kovový?

Stojan není možné vyměnit ale můžete si na naší stránce dokoupit samostatně stojan na stromeček.


SPECIFIKACE STROMKU

Z kolika částí se skládá stromeček?

Velikosti 360cm a 300cm se skládají ze čtyř až peti částí.

Velikosti 270cm, 250cm, 220cm, 210cm a 180cm se skládají ze tří částí.

velikosti 150cm a 120cm se skládají z jedné části.

Kolik měří špička stromečku?

Samotná špička stromečku měří při každé velikosti klasických stromků cca 20cm. Při 3D stromcích se délka špice pohybuje od 10 do 15cm. Na tuto skutečnost je třeba brát ohled i při výběru vhodné velikosti stromku.

Počítá se výška stromečku se stojanem?

Ano, maximální výška stromku je měřena od země, spolu ze stojanem, až po samotnou špičku stromku.

Co je 3D stromeček? Jaký rozdíl je mezi 3D stromečkem a klasickým stromečkem?

Umělé vánoční 3D stromky mají větvičky vyrobené z PE (polyethylen) materiálů, které se odlévají, čímž vznikají dokonalé trojrozměrné větvičky. Klasické vánoční stromky jsou vyrobeny z PVC (polyvinylchlorid) fólií a jehličí je ploché jako papír. Pokud potřebujete poradit s výběrem vánočního stromku, máme pro vás přesný postup, který najdete ZDE.

Proč jsou 3D vánoční stromky zahuštěné klasickým PVC jehličím?

Stromky jsou zahušťované PVC jehličím hlavně kvůli přístupné ceně pro zákazníka. Takzvané FULL 3D stromky mají 100% použitých 3D větviček, díky čemuž se jejich cena šplhá k dvojnásobku ceny 3D stromků.

Je vidět při 3D stromků klasické PVC jehličí, použité na zahuštění stromečku?

PVC jehličí na první pohled není patrné. Při koupi stromku třeba myslet také na to, že stromeček si vyzdobíte, čímž bude klasické PVC jehličí dokonale maskované.


REKLAMACE

Je na stromeček záruka?

Ano, na všechny naše stromky poskytujeme 2 až 4 letou záruční dobu.

Do kolika dní mohu reklamovat zboží bez udání důvodu?

Zboží můžete bez udání důvodu reklamovat do 14 dnů od jeho převzetí.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Pokud chcete reklamovat zboží, musíte vypsat odstoupení od smlouvy na dálku, spolu se zbožím ho zabalit zpět do krabice a poslat na naši adresu. Všechny potřebné informace, ale i odstoupení od smlouvy na dálku najdete na naší stránce v sekci REKLAMACE.

UPOZORNĚNÍ: obdržené reklamované zboží bez vyplněného odstoupení nejsme povinni dohledávat. Proto prosíme zákazníky, aby při reklamacích postupovali důsledně.

Co když mi nevyhovuje výška stromečku? Je možné vyměnit stromek za vyšší / nižší?

Ano, samozřejmě. V takovém případě Vás prosíme napsat nám na potvrzující objednávkový e-mail, který jste od nás obdrželi po vytvoření objednávky. Do e-mailu nám napište, za jakou velikost byste chtěli váš stromeček vyměnit.

Po rozbalení stromečku jsem zjistil, že mi chybí jedna noha ze stojanu. Jak mám postupovat v takovém případě?

V takovém případě Vás prosíme napsat nám o vašem problému na potvrzující objednávkový e-mail, který jste od nás obdrželi po vytvoření objednávky a my Vám náhradní nohu hned druhý den zašleme kurýrem.

VŠECHNY NUTNÉ INFORMACE OHLEDEM REKLAMACE NALEZNETE V NAŠÍ SEKCÍ REKLAMACE.



ROZLOŽENÍ A UMÍSTĚNÍ STROMKU

Jak mám stromek správně rozložit?

Pro případ, že nevíte jak svůj stromeček správně rozložit jsme si pro Vás připravili přesný postup rozkládání stromku, který najdete ZDE.

Může stromeček začít hořet?

Ne, nemůže. Všechny naše stromky jsou vyrobeny z kvalitních a nehořlavých materiálů. Zásadně se ale nedoporučuje umístit stromeček do bezprostřední blízkosti krbu, či jiného tepelného zdroje.


V případě, že jste na Vaše dotazy nenašli odpověď v předchozím textu „Nejčastější dotazy“, napište nám Vaši připomínku či dotaz a my Vám na ni rádi odpovíme. DĚKUJEME

PŘEDSEZÓNNÍ SLEVY AŽ DO -23%
Vážení zákazníci. Z důvodu aktuální pandemické situace
prodlužujeme platnost akčních cen do 29. listopadu 2020.
x