Reklamace

Reklamace bez udání důvodu

Spotřebitel má právo dle zákona vrátit zboží do 14 dní ode dne převzetí zboží bez udání důvodu. V tomto případě je nutné vyplnit odstoupení od smlouvy na dálku ( ke stažení ) a spolu se zbožím zaslat na naši adresu. Po doručení zboží spolu s odstoupením od smlouvy je prodávající povinný bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní ode dne doručení zboží vrátit spotřebiteli plnou sumu za zboží.


Reklamace

V případe zjištění vady výrobku je nutné uplatnit reklamaci bezodkladně (výrobek dál nepoužívat)!  V tomto případě je nutné vyplnit odstoupení od smlouvy na dálku ( ke stažení ), popsat vady výrobku a spolu se zbožím zaslat na naši adresu. Po obdržení bude zboží zasláno na posudek o oprávnění reklamace.


UPOZORNĚNÍ: Balík bez přibaleného odstoupení od smlouvy na dálku neevidujeme jako reklamaci a nejsme povinní dohledávat důvod vrácení balíku!


Odstoupení od smlouvy vyplňujte pozorně  a čitatelně. Pokud je to možné vyplňte ho na počítači.


Když si nejste jisti jestli je tovar skutečně poškozený napište nám na info@svetstromku.cz , nebo nám zatelefonujte na číslo +420 721 518 094 a my Vám rádi poradíme.


Dokumenty ke stažení

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku

Poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy


Kontaktní údaje

Wocht s.r.o. Pribinova 923/25 Bošany 956 18, Slovenská republika

Telefón: +420 721 518 094 e-mail: info@svetstromku.cz

IČO: 50186965
IČ DPH: SK2120200874


Nevyhovuje vám výška a chtěli by jste vyměnit za jinou?

Zboží v původním stavu můžete vyměnit do 330 dní od převzetí. V tomto případě postupujte následovně. Odepište nám na email o potvrzení objednávky, který jste obdrželi při jejím vytvoření. Napište nám o jakou velikost by jste měli zájem. Jestli nedisponujete tímto emailem tak nám napište na info@svetstromku. Je nutné aby jste uvedli vaše jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo objednávky a výšku, o kterou by jste měli zájem.


Chyběla vám v balíku noha stojanu?

V tomto případě nám stačí napsat číslo objednávky, jméno, příjmení, adresu a telefonní číslo na info@svetstromku.cz. Po ověření Vám zašleme náhradní nohu k Vašemu stojanu.

UPOZORNĚNÍ: Zákazník je povinný zkontrolovat si balík hned po převzetí. Nárok na náhradní stojan zaniká 14 dní od obdržení zboží. Po uplynutí lhůty není reklamace zboží oprávněná a považuje se za spekulativní.


Prodávající podle obchodních podmínek neodpovídá za vady způsobené zejména následujícím užíváním: mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelnou pohromou, nesprávným zacházením), v rozporu s návodem k užívání a obvyklým způsobem používání, ve zvláštních případech, pokud to vyplývá z povahy věci i zásahem nepovolané osoby včetně uživatele, případně jiným neodborným zásahem, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží, zanedbáním péče a údržby o zboží, poškozením zboží nadměrným zatěžováním, používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.