Článek I
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen “obchodní podmínky”) upravují práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu provozovaného prodávajícím na internetové stránce www.svetstromku.cz (dále jen “internetový obchod”).
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uvedené v čl. I odst. 1 těchto obchodních podmínek (dále jen “kupní smlouva”). V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si sjednají podmínky odlišné od obecných obchodních podmínek, mají ustanovení kupní smlouvy přednost před obecnými obchodními podmínkami.
Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu se:
- zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník,
- zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů,
- zákonem č.127/2005 Sb. o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů
a dalšími příslušnými právními předpisy.
Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními výše uvedených právních předpisů, přičemž právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se důkladně seznámil s obchodními podmínkami a že jim porozuměl.
Článek II
Vymezení pojmů
Prodávající je vlastníkem internetového obchodu provozovaného na webový stránce www.svetstromku.cz:
Obchodní jméno: WOCHT s.r.o.
reg.: spol. zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u Okresního soudu Trenčín, vl.č. 33233/R
Sídlo: Pribinova 923/25 Bošany 956 18, SR
IČO: 50 186 965
DIČ: 2120200874
IČ DPH: SK2120200874
email: info@svetstromku.cz
tel. č: +420 227 272 609
Kupujícím je osoba, která nakupuje výrobky nebo využívá služby, ať už jako spotřebitel, nebo jako podnikatel.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Podnikatelem je kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.
Zbožím je jakákoli hmotná movitá věc; pro účely těchto obchodních podmínek se zbožím rozumí vše, co prodávající prodává.
Kupní smlouva je smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím tohoto internetového obchodu nebo jiným vhodným způsobem podle podmínek sjednaných v těchto obchodních podmínkách.
Internetový obchod je webová stránka umístěná na adrese www.svetstromku.cz, prostřednictvím které mohou smluvní strany uzavřít kupní smlouvu.
Orgánem státního dozoru nad dodržováním veřejnoprávních předpisů na ochranu spotřebitele je Česká obchodní inspekce.
Článek III
Uzavření kupní smlouvy
Prodávající na stránkách internetového obchodu nabízí zboží, které je běžně dodáváno, přičemž nezaručuje okamžitou dostupnost všech uvedených produktů. Dostupnost zboží je uvedena u každého z nich zvlášť, případně bude potvrzena prodávajícím na základě požadavku kupujícího.
Kupující si může prohlížet jednotlivé produkty na stránkách internetového obchodu. Zobrazení produktů není jen ilustrativní. Rozměry, váha a jiné údaje o zboží, které se nacházejí v katalozích, prospektech a jiných písemnostech obchodníka jsou udávány výrobcem a mohou se lišit od skutečnosti o + – 1% z uváděné hodnoty.
Zboží nabízené prodávajícím lze objednat prostřednictvím internetového obchodu.
Prodávající přijímá objednávky prostřednictvím internetového obchodu nepřetržitě. Zpracovávány budou během provozní doby.
Při objednávce prostřednictvím internetového obchodu postupuje kupující tak, že vybrané zboží vloží do košíku kliknutím na tlačítko “Přidat do košíku”. Po dokončení nákupu kliknutím na nákupní košík se dostane na podstránku nákupního košíku, kde po shrnutí vybraného zboží klikne na “Přejít k pokladně” a následně vyplní fakturační a dodací údaje, zvolí způsob doručení a platby. Objednávku potvrdí a odešle kliknutím na “Odeslat objednávku “.
Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a změnit údaje uvedené v objednávce.
Objednávka, která neobsahuje výše uvedené informace, nemusí být platná.
Příkaz učiněný jakýmkoli způsobem komunikace na dálku je závazný.
V závislosti na povaze zboží (např. množství zboží, náklady na dodání atd.) je prodávající oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky, např. telefonicky nebo e-mailem.
Údaje uvedené v objednávce jsou považovány za správné a prodávající neodpovídá za případné škody způsobené tím, že kupující uvede nesprávné nebo neúplné údaje.
Po obdržení závazné objednávky prodávající potvrdí uzavření kupní smlouvy e-mailem na e-mail uvedený v objednávce, který je přílohou obchodních podmínek ve formátu PDF v aktuální verzi. Po obdržení potvrzení se kupní smlouva považuje za uzavřenou. Takto uzavřená smlouva je závazná a může být změněna nebo zrušena pouze na základě dohody obou stran nebo z důvodů uvedených v těchto obchodních podmínkách nebo ze zákona.
Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku bez fyzické přítomnosti prodávajícího a spotřebitele, zejména s použitím internetového obchodu, elektronické pošty, telefonu apod. při uzavírání kupní smlouvy. Náklady na použití prostředků komunikace na dálku, které kupujícímu vzniknou v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy, nese kupující sám a neliší se od základní sazby.
Článek IV
Práva a povinnosti smluvních stran
Předmětem kupní smlouvy jsou práva a povinnosti stran.
Prodávající je zejména povinen:
- poskytnout spotřebiteli informace v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele a dalšími příslušnými právními předpisy,
- zabalit zboží pro přepravu tak, aby nedošlo k jeho poškození,
- dodat spotřebiteli objednané zboží řádně a včas,
- dodat kupujícímu nejpozději spolu se zbožím veškeré doklady potřebné k řádnému převzetí a užívání výrobku v souladu s příslušnými právními předpisy.
Prodávající má právo na zaplacení kupní ceny řádně a včas.
Kupující je povinen zejména:
- převzít zboží v místě určení,
- zaplatit prodávajícímu ve lhůtě splatnosti dohodnutou kupní cenu včetně nákladů na dodání zboží, pokud se strany nedohodly, že náklady na dodání zboží ponese prodávající.
Kupující má právo na to, aby mu prodávající dodal výrobek řádně a včas.
Článek V
Cena zboží a platební podmínky
Prodejní ceny jednotlivého zboží jsou aktuální a platné v internetovém obchodě. Jsou včetně daně z přidané hodnoty (DPH) v zákonné výši, protože prodávající je plátcem DPH, a všech ostatních daní za jednotku zboží. Ceny jsou platné po dobu zveřejnění na webových stránkách.
Ceny nejsou přizpůsobovány kupujícímu na základě automatizovaného rozhodování.
Kupní cena je uvedena v objednávkovém formuláři těsně před odesláním závazné objednávky a skládá se z prodejní ceny veškerého vybraného zboží včetně všech daní a poplatků a nákladů na dodání, které musí kupující zaplatit, aby zboží získal. Kupující má možnost zkontrolovat a opravit objednávku před jejím odesláním.
Pokud prodávající poskytuje na zboží slevu, uvede také předchozí cenu zboží, a to ve lhůtě nejméně 30 dnů. Prodávající může kupujícímu poskytnout slevu za registraci v internetovém obchodě, slevu za opakované nákupy nebo slevu na základě slevového kupónu. Případné slevy poskytnuté prodávajícím nelze kombinovat.
Kupující je povinen zaplatit kupní cenu sjednanou v kupní smlouvě včetně nákladů na balení a dodání zboží ve lhůtě splatnosti, nejpozději však při převzetí zboží. Její změna je možná pouze na základě dohody smluvních stran.
Kupující může kupní cenu uhradit následujícími způsoby:
Platba na dobírku
Kupující uhradí objednávku v hotovosti nebo platební kartou při převzetí od kurýra.
Online platba kreditní kartou
Kupující uhradí kupní cenu online platební kartou.
Pokud si kupující zvolí jeden ze způsobů úhrady kupní ceny předem před dodáním zboží, je kupní cena platná do 7 dnů. Pokud kupující nezaplatí kupní cenu ve stanovené lhůtě, má prodávající právo odstoupit od smlouvy, a tím zrušit objednávku.
Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu ani jinou podobnou platbu. Tím není dotčeno ustanovení o platbě kupní ceny předem.
Dokladem o prodeji včetně ceny zboží je faktura (daňový doklad), která je zasílána e-mailem a slouží zároveň jako dodací a záruční list.
Článek VI
Přeprava a dodání zboží
Náklady na dodání zboží nese kupující, pokud se strany nedohodnou jinak. Náklady na dodání budou přesně vyčísleny v objednávkovém formuláři.
Přepravu zajišťuje kurýrní společnost SPS.
Pokud není možné stanovit cenu za doručení předem v objednávkovém formuláři (např. u doručení do zahraničí nebo nadrozměrných zásilek), bude stanovena individuálně na základě aktuálních podmínek dopravce.
Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne potvrzení objednávky, pokud se strany nedohodnou jinak nebo pokud není u vybraného zboží stanovena jiná dodací lhůta. Zboží je expedováno v co nejkratší možný době s ohledem na kapacitní možnosti prodávajícího. Prodávající obvykle expeduje zásilku do 24 hodin. O expedování zboží bude kupující informován mailem.
Kupující je povinen si zboží vyzvednout na místě uvedeném v objednávce osobně nebo zajistit, aby zboží vyzvedla osoba určená kupujícím. Zboží je dodáno okamžikem, kdy je kupující nebo jím určená osoba převezme nebo kdy je prodávající předá dopravci určenému kupujícím mimo možnosti přepravy, které prodávající kupujícímu nabídl.
Pokud prodávající nedodá objednané zboží včas, může kupující odstoupit od smlouvy i bez poskytnutí dodatečné lhůty k plnění, pokud.
- prodávající odmítl dodat zboží,
- včasné dodání mělo vzhledem ke všem okolnostem uzavření smlouvy zásadní význam, nebo
- kupující před uzavřením smlouvy oznámil prodávajícímu, že včasné dodání je nanejvýš důležité.
Po odstoupení od smlouvy podle odstavce 6 tohoto článku vrátí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu vše, co od něj na základě smlouvy obdržel.
Od okamžiku předání zboží dopravci k přepravě je dopravce odpovědný za případné škody. Z tohoto důvodu je kupující, který je podnikatelem, povinen při převzetí zboží od dopravce zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci. Prodávající důrazně doporučuje, aby tak učinil i kupující, který je spotřebitelem. V případě zjevného poškození obalu, které svědčí o manipulaci se zásilkou, nesmí kupující zásilku od dopravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
Pokud kupující, který je podnikatelem, obdrží poškozené zboží, je povinen je uchovávat v původním stavu a v původním obalu, v jakém je obdržel. Není oprávněn zboží přebalovat do jiných obalů ani s ním jakkoli manipulovat. Prodávající to kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučuje.
Při převzetí zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných nedostatcích. Zjistí-li kupující po převzetí zboží poškození zboží nebo jinou vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu prodávajícímu e-mailem na adresu info@svetstromku.cz.
Článek VII
Nabytí vlastnictví a přechod nebezpečí škody na zboží
Vlastnické právo k prodávané věci a nebezpečí náhodného zničení, náhodného zhoršení a ztráty přechází na kupujícího, který je spotřebitel, okamžikem dodání.
Vlastnické právo k prodávané věci přechází na kupujícího, který je podnikatel, okamžikem úplného zaplacení celé kupní ceny.
Článek VIII
Recenze zákazníků
Prodávající zveřejňuje na web stránce recenze zákazníků pod každým produktem. Tyto ověřuje tak, že údaje z recenze, zejména email, porovná s údaji v objednávce k tomuto produktu.
Recenze jsou zveřejněny na heureka.cz. Tyto recenze jsou ověřovány provozovatelem této webové stránky, ale vzhledem k tomu, že prodávající nemá zavedenou službu Ověřeno zákazníky, hodnocení mohou vkládat i neověření zákazníci.
Zájemce může také napsat recenzi na webu google.com nebo na Facebooku, ale tyto recenze nejsou prodávajícím ověřovány.
Článek IX
Odstoupení od kupní smlouvy
Kdy má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy
Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem, se řídí příslušnými ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele a občanským zákoníkem. Ustanovení tohoto článku se nevztahují na odstoupení od smlouvy kupujícím, který je podnikatelem.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě čtrnácti dnů, ode dne převzetí zboží spotřebitelem podle odstavce 5 tohoto článku.
Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem v okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, jiná než dopravce, převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud
- zboží objednané spotřebitelem v rámci jedné objednávky je dodáváno odděleně, v okamžiku převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
- dodává zboží sestávající z několika částí nebo kusů, v okamžiku převzetí poslední části nebo kusu,
- dodává zboží opakovaně v průběhu určitého časového období, a to od okamžiku převzetí prvního zboží
Spotřebitel může od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, odstoupit i před začátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Kdy spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel bere na vědomí, že v případech stanovených v § 1837 zákona občasného zákoníku nemá právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. To platí zejména v případech, kdy je předmětem smlouvy
- o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil.
Jak může spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího některým z následujících způsobů:
- zasláním oznámení e-mailem na adresu info@svetstromku.cz,
- zasláním písemného oznámení na adresu prodávajícího.
Přitom může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (.pdf, .docx)
Aby mohl spotřebitel včas odstoupit od smlouvy, musí zaslat oznámení o odstoupení od smlouvy nejpozději v poslední den lhůty. Nevyzvednutí zásilky se samo o sobě nepovažuje za odstoupení od smlouvy.
Pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy prostřednictvím internetových stránek, prodávající bezodkladně potvrdí přijetí oznámení.
V případě odstoupení od smlouvy zaniká i případná doplňková smlouva, pokud se strany výslovně nedohodly na době trvání doplňkové smlouvy. V takovém případě nese spotřebitel rovněž náklady na vrácení zboží, které bylo předmětem doplňkové smlouvy.
Spotřebitel je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět. Lhůta pro vrácení zboží se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel odešle zboží nejpozději v poslední den lhůty.
Náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese spotřebitel. To neplatí, pokud se prodávající zavázal nést náklady na vrácení zboží.
Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku manipulace se zbožím, která přesahuje rámec manipulace nezbytné pro zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
Prodávající doporučuje kupujícímu, aby zboží, které je předmětem vrácení, pojistil. Nebezpečí škody na zboží, které je předmětem vrácení, nese kupující až do doby, kdy prodávající zboží převezme.
Článek X
Povinnosti prodávajícího v případě odstoupení od smlouvy
Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny platby nebo jejich část, které od něho přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků, do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, ledaže spotřebitel odstoupil od celé smlouvy. Prodávající nesmí spotřebiteli účtovat dodatečné náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
Pokud spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dopravy nabízený prodávajícím, uhradí prodávající náklady na dodání pouze v rozsahu tohoto nejlevnějšího způsobu dopravy.
Prodávající vrátí platby spotřebiteli stejným způsobem, jakým je spotřebitel uhradil, pokud není dohodnuto jinak.
Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.
Článek XI
Nepřevzetí objednaného zboží
Kupující je povinen převzít objednané zboží v místě určení.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za náklady spojené s odesláním zboží ve výši poštovného a baleného, nebo je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
Článek XII
Odstoupení od smlouvy prodávajícím
Prodávající má právo odstoupit od smlouvy, pokud není schopen dodat zboží kupujícímu řádně a včas, zejména z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží. O odstoupení od smlouvy bude kupující informován e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na účet uvedený kupujícím, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.
Článek XIII
Řešení sporů
Právní vztahy vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím v souvislosti s užíváním internetového obchodu a uzavřením smluvního vztahu se řídí právem České republiky.
Strany tohoto právního vztahu se dohodly, že v případě sporu jsou příslušné soudy České republiky.
Stížnosti spotřebitelů vyřizuje prodávající prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informace o vyřizování stížností jsou zasílány na e-mailovou adresu kupujícího.
V případě sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem je spotřebitel oprávněn obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem vyřízení reklamace nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Žádost o nápravu lze zaslat e-mailem na adresu info@svetstromku.cz nebo poštou na adresu prodávajícího. Pokud prodávající na žádost odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu některému ze subjektů mimosoudního řešení sporů.
Spotřebitel může podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu příslušnému orgánu mimosoudního řešení sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00, Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: adr.coi.cz.
Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy EU pro mimosoudní řešení sporů RSO. Stížnost lze podat vyplněním online formuláře na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Spotřebitel má právo volby mezi subjekty mimosoudního řešení sporů.
Řešení sporů některým ze subjektů mimosoudního řešení sporů může požadovat pouze spotřebitel a vztahuje se pouze na spory vyplývající ze spotřebitelských smluv uzavřených na dálku.
Článek XIV
Odpovědnost prodávajícího za vady a podmínky reklamace
Odpovědnost prodávajícího za vady a podmínky pro uplatňování a vyřizování reklamací se řídí příslušnými ustanoveními reklamačního řádu přijatého provozovatelem a zveřejněného na internetových stránkách www.svetstromku.cz.
Článek XV
Platnost smlouvy
Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do doby řádného splnění závazků obou smluvních stran vyplývajících z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek, které jsou její nedílnou součástí.
Článek XVI
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje kupujících zpracovává prodávající v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen “GDPR”) a zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v účinném znění (dále jen „zákon o OOU“).
Podmínky zpracování osobních údajů prodávajícím jsou uvedeny na internetových stránkách www.svetstromku.cz v sekci Ochrana osobních údajů.
Článek XVII
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na stránkách internetového obchodu www.svetstromku.cz v den odeslání objednávky kupujícím, pokud se strany nedohodnou jinak.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit, pokud to bude vyžadovat změna obchodní politiky nebo platných právních předpisů.
Kupující není oprávněn používat mechanismy, software nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní dopad na provoz webových stránek. Webové stránky lze používat pouze v rozsahu, který není na újmu práv ostatních návštěvníků webových stránek a který je v souladu s jejich určením.
Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do webových stránek nebo v důsledku používání webových stránek v rozporu s jejich určením.
Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány advokátní kanceláří Lanikova Group, s.r.o. pro provozovatele internetového obchodu a jsou chráněny zákonem č.121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). Je zakázáno užívat toto autorské dílo jakýmkoli způsobem bez souhlasu autora, zejména, nikoli však výlučně, je kopírovat, publikovat, měnit, upravovat, distribuovat a jinak využívat.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 16.9.2024.