VELKÝ PŘEDVÁNOČNÍ VÝPRODEJ - slevy až do 75% 🤩

Co když zásilku nepřevezmu?

Tento článek píšeme, protože existují zákazníci, kteří až do dne doručení zásilky nevědí, jestli o zboží mají zájem. Samozřejmě, máme pochopení pro lidi, kterým okolnosti nedovolí zásilku probrat (práce, nutnost odcestovat, zdravotní problémy, …) Pokud mezi tyto lidi nepatříte, tak můžete být naprosto klidní. Od našeho týmu můžete očekávat pomoc v každém směru, ať se jedná o výběr stromku, jeho sestavení nebo řešení nesrovnalostí. Děkujeme, že jste si vybrali právě nás a moc si toho vážíme.

Následující řádky jsou určeny pro ty, u kterých nastane situace, že si objednané zboží nepřevezmou. Považujeme to za povinnost, informovat vás o postupu v případě nepřevzetí zásilky a co od nás můžete očekávat. V případě, že zákazník nezruší svoji objednávku před jejím odesláním ze skladu a následně ji nepřevezme, dochází k porušení kupní smlouvy, ke které se zavázal dokončením objednávky. Takovým neuváženým jednáním nám vznikají náklady na poštovném k vám + poštovném na vrácení zásilky.

Tyto reálné náklady vám budou vyúčtovány (s DPH, bez úroků a pokut, pokud si to situace nežádá jinak). Náhradu škody si uplatňujeme na základě ustanovení § 2913 a násl. Nového občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.

Jelikož došlo k porušení kupní smlouvy, existují dvě možnosti řešení:

1.) na tuto skutečnost budete upozorněni mailem a následně nám uhradíte vzniklou škodu (postup bude popsán v mailové zprávě)

2.) zboží si opětovně objednáte a celková částka bude navýšena o částku způsobené škody při prvotním nepřevzetí

Je třeba si uvědomit, že takovým nepřevzetím nám nevznikají jen finanční náklady na dopravu, ale také musíme zboží po vrácení otevřít a zkontrolovat, v řadě případů zlikvidovat původní balení, přebalit a spoustu jiné práce. Že jste o takovém postupu nevěděli? Většina lidí o tom neví. Do budoucna prosím popřemýšlejte nad tím, jaké nepříjemnosti vznikají prodejcům při nepřevzetí zásilky.

Uvědomujeme si, že mohou nastat okolnosti, kdy prostě nemáte možnost zboží převzít a nepřevzít zásilku nebyl váš záměr. Ale pochopte prosím i vy nás, že nemůžeme nečinně nést takové škody.